Klachtenreglement

Wij van Tending Team doen uiterst ons best om uw zorgbehoefte naar uw wens te verlenen, toch kan het voorkomen dat u niet tevreden bent van onze hulpverlening. Door uw opmerking en of klacht op onze hulpverlening kunnen wij als organisatie ons zelf verbeteren.

Uw klacht melden

Wilt u een klacht melden? Dan kunt u contact opnemen met uw contactpersoon van Tending Team. Uw contactpersoon zal zo goed mogelijk uw klacht te woord staan. Wilt u liever een persoonlijk gesprek met uw contactpersoon dan kunt u dit aangeven. Wanneer het gesprek met uw contactpersoon geen oplossing biedt kunt u uw klacht voorleggen aan de klachtenfunctionaris.

Uw contactpersoon van Tending Team zal u de juiste gegevens overhandigen van de onafhankelijke klachtenfunctionaris. De klachtenfunctionaris zal de klacht in behandeling nemen en u informeren over de klachtafhandeling.

 

De Geschillencommissie

Bent u niet tevreden met de oplossing van de klachtenfunctionaris dan kunt u een formele klacht indienen bij een erkende geschillencommissie.